70 % rea och jag är uttråkad = snart pank

Jag har ägnat många timmar åt jobbet den här dagen och känner mig bara allt mer rastlös. Dammet har lagt sig över skrivborden, alla sitter med nackarna böjda över tangentborden och stirrar in i skärmarnas ljus. Ingen pratar. Det är en fullkomlig frånvaro av uttalade ord. Bara de där klapprande ljuden från tangenterna som antyder att orden sipprar genom fingrarna istället för genom munnen.
Jag ser på dem där de sitter där (medan jag själv skriver på för fullt!) och tänker:
 - Jag har jobbat i tre veckor efter 4 veckors semester.
-  Min "gamla" blogg har raderats för att jag varit inne för lite under ledigheten :-(
-  Jag saknar sommarmorgnar med latte & löpbandet på gymmet
-  Om det var sommar alltid skulle jag aldrig lämna Åre och åka tillbaka till Stockholm
-  Jag är så brutalt uttråkad!
Vad gör man då?
Shoppar!

01 LR Gifbanner/> IMU_Vertical_Banner180x150 GIF-Banner

Jag blev iofs inte mindre uttråkad av att shoppa. Men det blev i alla fall liiiiiite roligare denna torsdag när jag också kom fram till att starta denna nya blogg :-)

Bluecat

image100

image128
image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0