Mer shopping!

Ellos har faktiskt shapat upp sig och har numera väldigt fina saker! Har hittat en jättesnygg kappa som jag är sugen på och ett antal kavajer...för att inte tala om alla underbara stickade tröjor! Väldigt bra för mig som är en obegåvad stickare jämfört med mina kära vänner: Kristallklara och Mamatherapy ;-)

Finns också några underbara pullovers - har införskaffat denna för ynka 249 pix:image23

Kan berätta att den inte bara är snygg utan dessutom mycket skön! Den djupa v-ringningen gör att den funkar till allt från skjortor till tunnare tröjor. Längden går ned över höfterna så med en snygg scarf och jacka ser man dressed ut även med jeans till.

Bluecat :-)

Kommentarer
Postat av: Elena

Supersnygg väst! Åh, tack för komplimangen. Ja, det är väl mest envishet och behovet av avslappning som driver mig till att genomföra mina stickprojekt. Det är underbart kul att sticka. Men jag köper också mycket färdigstickat på typ HM som stickats upp av någon stackare i Bangladesh för inga pengar. Oj det lät cyniskt. Men, för mig handlar stickandet om att skapa sådant jag inte kan hitta för pengar ... och så meditationen då. Resten shoppar jag.

2007-09-16 @ 21:20:17
URL: http://mamatherapy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0