Vill ha en LC4...

image9
"Denna stilrena schäslong signerad Le Corbusier inbjuder till en avslappnande vilopaus i vardagen. Ett måste för dig som gillar klassisk modern design." www.moderninterior.se 

Vad säger man...efter att ha drömt om att ha en original Le Corbusier så ligger den nu på första plats över möbler jag ska shoppa när jag flyttat med familjen till den nya lägenheten i december...känns lååångt dit men tills dess får man njuta av att titta på den..om och om och om och om igen...
 
Bluecat

Kommentarer
Postat av: Hanne

Jag gillar verkligen Modern Interiors grejjer och speciellt denna. Ingen plats i min 1a bara :-(

2007-08-30 @ 20:44:23
Postat av: Elena

Åhhh, blir det ny lägenhet i december. Va, spännande. Hoppas det blir inflyttningsfest. Jag kommer i s f!!

2007-09-16 @ 21:24:43
URL: http://mamatherapy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0