Här kommer listan! :-)

Hur svarar du i hemtelefonen? Ja det är Kim
Hur svarar du i mobiltelefonen? Ja det är Kim
Ringer det mycket till dig? Ja :-)
Ringer du mycket? Ja :-)
Vem ringde du senast? För en kvart sen
Hur mycket pengar har du? Tillräckligt
Senast kramat och när? Idag, min lille son
Antal timmar sömn inatt? 7
Sov du ensam? Ja
Vem sov du hos senast? Mig!
Vem sov hos dig senast? Kärleken
Vem vet mest om dig? Jag ;-)
Vem vet du mest om? Mig själv
Vad ser du fram emot? Att flytta!
Vad vill du ha just nu? Ingenting
Vem hånar du? Ingen givetvis! 
Vemlängtar du mest efter? Min pappa som gick bort för ett par år sedan
Vem vill du helst slippa? *Hemligt*
Vem stör du dig på? *skrattar*
Vem vill du sova bredvid inatt? Kärleken så klart!
Vilken buss åker du oftast? Bussen till jobbet
Vilken årstid är det nu? Höst
Anser du dig själv snygg? Jag tänker inte på det sättet - intelligens är viktigare!
Har du varit kär? Ja, ofta!
Är du kär nu? Ja, mycket!
Är du en bra partner? Jag hoppas det! ;-) Seriöst: oftast, alla har sina ups and downs
Har någon varit otrogen mot dig? Ja
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Ja, se nedan.
Har du varit otrogen? Ja men det var vääääldigt länge sedan och kommer aldrig att göra om det!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Raggar
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja :-D
Vad åt du senast? Fiskgryta med saffran, musslor och räkor.
Är du polare med grannarna? Nja
Har du varit på ett party? Ja
Har du varit utomlands? Ja
Var är dina syskon just nu? Hemma hos sig
Vilken tid gick du upp imorse? Shit...tror det var 09.30 eller så...
Vad gjorde du kl 2 inatt? Surfade & bloggade! (skrev detta i lördags!)
Vad är det första du gör på morgonen? Går upp...?
Vad ska du göra efter det här? Surfa mera, jobba lite o sen sova!

Bluecat * svarar KimJ .blogg.se*

image82Dora Newyork from Korea

Kommentarer
Postat av: evelina

den svarta är lite mer busig o nyfiken, den randiga lite lugnare. sa dom i alla fall =) sessan som vi redan har är ganska lugn av sig.
svårt för båda har ju sina fördelar!
kram

2007-10-16 @ 17:51:12
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Jennie

skoj med listor ;)

2007-10-16 @ 18:10:43
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Sanna

den listan gjorde jag med härromdan;P

2007-10-16 @ 19:11:04
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Mija

Hmm... måste be dig om ursäkt!! Jag har sett dina kommentarer hos mig länge nu, men jag har konstant vägrat gå in till dig, för att jag TRODDE ATT DU VAR EN ANNAN KIM. (skäms o rodnar) Jag brukade få hundratals dryga kommentarer från en "Kim", och jag fick för mig att det var du! Nu ser jag ju att det inte alls är så, och jösses... du måste ju tro att jag är helt nonchalant..
*skrattar* NU vet du iaf varför jag inte har besökt dig tidigare.. NU kommer jag tillbaka! kram

2007-10-16 @ 19:21:55
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Kim svarar Mija

*skrattar* Inga problem! Jag gillar ju din blogg så jag kommer dit ändå :-)

2007-10-16 @ 19:23:32
URL: http://qrious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0