Koffein addict claims: Double Espresso+Barista Milk = Goood morning!


Arlas Baristamjölk 2,6 %,,,en dröm som gått i uppfyllelse (om man bortser från den dagen då Kärleken gav mig en Espressomaskin i julklapp! Han är bra på presenter! :-) ,,,baristamjölken och Espressomaskinen ligger på delad förstaplats...) I alla fall....basistamjölken gör så att den där krämiga, gräddiga känslan från en sjukt välgjord latte på en riktigt bra kaffebar också finns hemma i mitt kök numera!

Jag är så vansinnigt förälskad i den där mjölken att jag ibland dricker den rakt av som en är också! Faktiskt är det lång hållbarhet på den så man kan ha den i kylen två veckor utan problem om man dricker mindre mängder. Men i alla fall...numera, trots att jag är en kvällsmänniska, ser jag nästan fram emot att gå upp på morgonen...men bara nästan...läste hos Mija att hon snooozar på morgonen...jag med, som fan!...ja, då fattar ni!

Men baristamjölken är faktiskt såååå god att den nästan får också mig att vilja gå upp och DET är verkligen inte dåligt!

image75

Bild från: http://www.coffeequeen.jura.com/ccse/coffee/coffee_rezepte/coffee_rezepte_caffe_latte.htm


Bluecat  *som borde få betalt för att sälja mjölk & kaffe*

Kommentarer
Postat av: Clemente

Haha, jag har faktist inte målat ännu :) typiskt!

2007-10-09 @ 16:33:06
URL: http://clemente.blogg.se
Postat av: Kim

:-D Jag vet hur det känns! Man drar sig tills det inte går längre!

2007-10-09 @ 21:57:35
URL: http://qrious.blogg.se
Postat av: Hanna

:-)

2007-10-10 @ 23:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0