Still alive but barely...

Jag är sjukt trött, flög till Göteborg i morse och sen taxi till Borås. Möte med kunden (trevligt & bra!). Lunch och sen taxi tillbaka till Göteborg och flyg hem till Sthlm o därefter taxi till mitt hem. Sen roade jag mig med att städa hela huset eftersom vår eventuella nya nanny skulle komma på intervju klockan 20.00...

...det gick bra! Hon ska provjobba på onsdag nästa vecka! Sen var jag tvungen att förbereda en presentation för en kund till på fredag eftersom jag har så sjukt mycket på jobbet imorgon att jag inte tror att jag hinner då...

Den här veckan är en sån där vecka som jag i helgen kommer att känna av i hela kroppen. Längtar redan idag efter sovmorgonen på lördag och middagen med Kärleken på lördag kväll...Just nu hägrar kudden!

Titta på det här, brukar inte gilla flash men här har de jobbar så att det känns kul:
http://www.barelythere.com/ 
(Underkläderna är dock rena rama tantgrejjerna men introt var kul!)

Godnatt!

Bluecat *gääääspar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0