Framme!

Japp, nu har jag jobbat en halv dag på vårt fina kontor i Berlin med en fantastisk utsikt över floden Spree från stora glasfönster längst med hela våningsplanet (egentligen är det två plan i ett hus med 8) - solen skiner och det är 18 + så jag klagar inte. Det är klart...det skulle förstås vara trevligt att hinna med lite shopping också innan min kurs börjar imorgon bitti. Sen kommer det inte att finnas någon tid kvar för det...

Har inte börjat sakna barnen ännu men å andra sidan kommer det säkert under kvällen när jag ligger på hotellsängen och zappar på tysk TV med room service ett telefonsamtal bort. Det låter lyxigt men å andra sidan, vad finns det i livet som är mer fantastiskt än att umgås med sina barn? Inte mycket.

Jo, jag saknar dem redan... :-(

Bluecat in Berlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0