Ont

Jag opererade ögonen igår morse och har sedan dess sovit i pricip hela tiden och bara gått upp för äta. Svullnaden är grotesk och det ser mer ut som om jag varit i slagsmål än som en operation. Orkar inte läsa någonting och att se på tv är jobbigt med de smala springorna till ögon jag har nu. Har förstått vitsen med ljudböcker för synskadade under dessa dagar...det är verkligen jobbigt att inte kunna läsa eller se på tv eller ens surfa. Bara detta korta inlägg framgör datorn gör att ögonen har tårats och texten är suddig...

Det blir inte mycket till text idag...

Bluecat har ont i ögonen

image45

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag använder en Canon Digital Ixus 70.
Den är väldigt bra! Köpte den på nätet, minns ej priset, men någonstans över 1000 kronor var det. :)

2007-09-15 @ 16:51:03
URL: http://linnastrom.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack för snabbt svar! :-)Själv har jag en Canon EOS 400D - superbra kamera men funderar på att köpa en liten också så att man inte ser ut som en papparazzi wannbe när man kommer ;-)

2007-09-15 @ 17:01:19
Postat av: Elena

Halloj! Hoppas att du mår bra efter ögonoperationen. Kan verkligen förstå din oro. Ögon är ju så känsliga. Men ögonläkarna är så himla skickliga nuförtiden, och kan verkligen göra underverk! Maken har ju fått supersjysst syn efter en ögonoperation för bara några år sedan. Kram, kram!

2007-09-16 @ 21:10:45
URL: http://mamatherapy.blogspot.com
Postat av: Kim

Hej sötnosen! Jo tack, jag mår bättre. Har inte kunnat se på TV eller blogga så mycket de senaste dagarna men idag var jag på jobbet:-) Kändes skönt att vara tillbaka igen! Man blir lite rastlös (milt sagt!) av att sitta hemma och lyssna på radio...
Kram!

2007-09-18 @ 21:50:55
URL: http://qrious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0