Sömnproblem?

Jaha, jag är verkligen såååå trött att det inte är riktigt friskt. Men jag kan inte sova. Den senaste veckan har jag kommit på mig själv med att börja bre mackor eller upptäcka att jag är törstig på juice och kasta en blick på klockan i köket...utan undantag har den varit över tolv och närmare 01.00 på natten. Det sjuka är att jag ändå går upp klockan 7.15 varje morgon och åker till jobbet. Nja, om man bortser från måndagen då jag insåg att dagis var stängt och jobbade hemifrån till 11. Det är som en slags jetlag fast det naturligtvis inte är så på riktigt eftersom jag bara rest inom samma tidzon.

Nu är det onsdag och fast jag vet att jag borde lägga mig ybertidigt dvs kring 22.00 så sitter jag ändå här och bloggar, läser mail, jobbar och gör allt det man inte ska innan man går och lägger sig (enligt alla sömnexperter ska man vila innan natti-natti). Men det spelar ingen roll egentligen, jag har alltid varit lite hyperaktiv och haft svårt att sova åtta timmar. Får huvudvärk av att sova för mycket och har alldels för mycket energi jämfört med mina kompisar (som undrar hur länge jag ska orka ånga på som en dåre).


Bluecat wants to sleep :-/

468x60 GIF-Banner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0