Jippii! Det är tisdag :-)

Eller så är jag helt enkelt bara så sjukt glad för att det har varit soligt ute :-)

Dagens Lista:
Dagens humör: Glad
Dagens mående: Helt ok under dagen, underbart på lunchpromenaden & toppen på kvällen :-)
Dagens borde: Jobba o det har jag gjort
Dagens frisyr: Utsläppt, bakåtkammat
Dagens klädsel: Jeans, Vit skjorta (Filippa K), Beige kofta (Kapp Ahl), Solglasögon
Dagens planer: Jobba, äta, gå hem
Dagens materiella vill ha: En ritplatta
Dagens längtan: HELG!
Dagens fundering: Varför är våren så kort?
Dagens beroende: Vitamin & Mineraltabletter
Dagens tråkigaste: Att jag kände mig så seg på jobbet idag
Dagens roligaste: Att det är soooool!
Dagens middag: Buffalo Wings, Äggnudlar, Majs & Färsk ananas
Dagens låt: Secondhand Serenade - Your Call

Bluecat *LOL*

Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Verkar ha varit en bra dag! hmm, vet inte. Tänkte låta dem improvisera!

2008-04-02 @ 10:41:22
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0