Unleash the Dragon girls!

Shake your asses  and unleash the dragons, girls ;-)
 
Sisqo's platta Unleash the Dragon är fortfarande en av mina favoriter i CD hyllan, i iPoden och faktiskt funkar det som bli-glad-musik oavsett vilket humör jag är på! Bästa låten är Unleash the Dragon men Thong Song (nedan) funkar också.
 
Jag är fortfarande sjuk men var hos läkaren idag o fick veta att jag fått en infektion i kroppen (bakteriell) on top av min förkylning (virus). Inte konstigt att jag varit totalt sänkt! Nu ska jag ära penicillin 10 dagar...MEN det är bra. Då kanske jag är på fötter igen inom ett par dagar.

Bluecat
*back from the doctor with penicillin and a bad infection but still blogging an' keeping in touch*

Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Japp, han har gjort många bra filmer. Det finns en som handlar om en värld förstörd av typ krig och föroreningar, men under skogen är allt rent... kommer inte ihåg namnet, men men, den är en av mina favoriter av honom i alla fall!

2008-02-10 @ 16:25:45
URL: http://brutalchoklad.blogg.se
Postat av: Kim svarar Ingeborg

Jag hittar hela tiden nya filmer jag gillar av honom men man kan också se om hans filmer hur många gånger som helst! Man blir helt fast i hans bildvärld!

2008-02-10 @ 16:29:07
Postat av: Linnea

Jaa, en dålig hårdag iallafall :)

2008-02-10 @ 16:36:02
URL: http://lillix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0