A pain that I am used to

Japp, första dagen på jobbet efter ledigheten (om man  bortser från att jag jobbade en dag i mellandagarna för att en person blev sjuk så jag åkte på det....). Känns så där lagom segt som det brukar göra när man varit ledig ett tag men inte så länge att man hunnit bli uttråkad! Man harvar på med alla mail och telefonsamtal och försöker tvinga sig själv att bita ihop om tröttheten (inte van att gå upp tidigt efter veckorna med sovmorgon!).

Det enda som räddar en då är musik. Gärna med en ironisk vinkling till hur man känner sig ;-). Finns det några som alltid gör det bra är det DM, går inte att komma ifrån att jag alltid kommer tillbaka till dem ( Och Evanescence). Förresten är musik alltid räddningen, utan musik dör världen! (Speciellt jag!)


Depeche Mode A Pain that I am used to

Bluecat ;-)

Kommentarer
Postat av: Fia

Första dagen tillbaka på jobbet och jag blev sjuk :(

2008-01-03 @ 15:30:00
Postat av: Kim svararFia

Trist :-( Fast jag med, är superförkyld o febrig ... tur att man kan jobba hemifrån då!

2008-01-04 @ 12:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0