Jag är kär i ett par skor från Tiger = <3

Jag är kär i nedan skor från Tiger!  "Råkade" gå förbi deras butik på vägen tillbaka till kontoret idag efter ett möte...helt livsfarligt! De kostar 1400 så jag får snällt vänta tills lönen kommer men Jeeesus! jag är så kär i dem att jag dör! De ser dock bättre ut live än på bilden och finns i svart också...kostar rätt mycket men ... jag ser dem framför mig på mina fötter...
image139

MÅSTE helt enkelt hålla mig borta från affärer som säljer skor! Kanske borde lägga till det till min lista över nyårslöften nästa år... ;-)

Bluecat * should not buy anymore shoes...*
Save up to 70%!

Kommentarer
Postat av: joel

hahaha.. hur kunde jag missa det.. fast om jag nu ska vara tankfull:

betyder ine äpplet, ta på dig kläder.. för det var ju det dom gjorde efter att dom åt äpple...

hmm.. mycket djupt... hmmm

2008-03-12 @ 22:10:18
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Nina

usch! inte skoj! ja hoppas verkligen kvällen
blev en massa massa bättre!

2008-03-12 @ 22:21:37
URL: http://modesida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0