Recycle folks!

Ida gär jag fri från migränen - jipiii! Har dock lite hang-over o får ta det lugnt ikväll. Kärleken kommer hem sent så...jag får försöka låta bli att pussa honom för mkt ;-) Men det blir svårt. Har lite abstinens. Shpping & Kärlek är The Drug helt enkelt.

Var  ute o shoppade lite på lunchen idag o hittade några söta toppar i grått/ljusblått och rosa på KappAhl (av alla ställetn) plus en ceriserosa scarf som jag blev helt kär i! :-) Annars har ju www.forever21.com många snygga grejjer men jag blev lite extra glad när jag hittar följande väska för 20 dollar:

image144
Perfekt att gå o handla sojamjölken i och slippa köpa kassar :-) Soppåsar på rulle är mkt bättre för miljön och som bekant behöver vi alla göra lite för att det ska bli bra.

Bluecat *very very into recycling and reusing*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var gärna med och tävla på min blogg. Du kan vinna tre par mönstrade strumpbyxor (värde 327:-) samdra.blogg.se/1206556330_tvling.html

2008-03-27 @ 19:51:10
URL: http://samdra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0