Schlagerparty en trappa ner!

Japp...mina grannar en trappa ner har jordens värsta schlagerparty och spelar alla - jag menar verkligen ALLA - de 32 låtarna om och om igen. Dessvärre spelar de och sjunger med i alla de absolut hemskaste bidragen i år. Bl.a. "opera"-låten med den hemska, hemska människan med en ännu hemskare hemskare rösten. Jag våndas. Klockan är strax efter 23 så man kan liksom inte riktigt gå dit och klaga än...och vad ska man säga?
 
- "Hej jag HATAR er musiksmak, kan ni snälla dämpa ljudet OCH snälla, snälla SJUNG INTE MED!"

Jag gillar Melodifestivalen och som en gammal faghag (nytt intressant fakta om mig) så har jag som många andra följt deltävlingarna i år. Om sanningen ska fram har jag nog mest suttit o väntat på Björn Gustavsson men ändå...jag gillar schlager. I lagom doser. Typ. Inte på repeat en j-a massa gånger...*grrrrr*

Well, antar att jag får stå ut. Är iaf glad att Charlotte vann! Alltid kul när snygga mammor vinner ;-)

Kjam!
Bluecat

Kommentarer
Postat av: Lexie

åh vad jobbigt med störande grannar

2008-03-15 @ 23:41:40
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: alexandra

jag hade slått ihjäl dem på en gång, haha :P

2008-03-16 @ 13:44:35
URL: http://dependence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0