Berlin imorgon

Ja, nu är det tisdag och imorgon bär det av till Berlin. Ska bli intressant att gå utbildningen under torsdag och fredag - även om det mestadels är hårt arbete och man faller ner i hotellsängen på kvällen med en känsla av att huvudet ska sprängas och att det inte kommer att få plats mer där inne. Men å andra sidan är det ju alltid trevligt att plugga huvudet fullt med nya saker i Berlin :-)

Det tråkiga är att jag missar tjejmiddagen hos Sus på torsdag kväll - som jag sett fram emot jättemycket, att jag missar min planerade lunch med Maria och att jag förmodligen kommer att missa ett trevligt inflyttningsmingel på lördagen :-( Men å andra sidan så kommer det fler middagar och fler fester och eftersom de är mina vänner och vet att jag är deras så löser det sig i alla fall.

För att byta ämne helt: har ni sett den nya tv-reklamen från Mio?

Bluecat (snart i Berlin)

image25image26image27image28image24image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0