Sol & klarblå himmel

Idag är det en sån där dag då man ska ligga på en filt på en klippa med en massa bra böcker och ha picnic medan man provar nya bikinin. Men icke. Istället jobbar jag. Men jag ska iaf luncha med min bästis K. DET ser jag fram emot :)

Kanske blir lite sol senare i eftermiddag men ska träna direkt efter jobbet idag och försöka komma igång igen efter min knäskada som sabbat träningen de senaste två veckorna :( det är sånt som suger hårt! Speciellt som det snart är bikinisäsong på riktigt och man inte är heeeelt nöjd med formen på magen...
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: william

aa man ska verkligen vara vid vattnet nu och ligga & sola och läsa;D

men som sagt måste man avra i skolanXD



SV; även när hon ser ful ut så är det snyggt;D

håller så med dig:D

2011-05-10 @ 11:48:08
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: LISA

SVAR: Tackar tackar :D

2011-05-10 @ 17:54:46
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0