Fredag i magsjukans spår...

Efter att ha tillbringat större delar av natten mellan torsdag och fredag (och morgonen under fredagen) i en inte alldeles bekväm position i badrummet fattade jag beslutet att inte åka till jobbet imorse. Istället har jag legat i sängen större delen av dagen och inte ens orkar sätta igång min dator (som annars är på större delen av dygnet). Timmarna efter middagen (skorpor och te) blev det videofilm...Nu (nästan ett och ett halvt dygn senare) känner jag mig som en människa igen, om än en ganska skör sådan. I alla fall från 100 till noll på ett dygn :-(

Men...imorgon är det lördag! :-)Och som bekant är lördagen den bästa dagen på veckan: sovmorgon, en hel ledig dag innan ytterligare en ledig dag och om magen tillåter kanske jag kan få min underbara espressomaskin att ge mig gudarnas dryck med en lite, liten skvätt av skummad mjölk till frukost!

Sov gott!

Bluecat
image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0