Merry Christmas...the serious version

Ja, nu har julen varit och mellandagsrean är på för fulla muggar. Har varit ute på stan en del men inte lyckats fynda mer änett par tröjor :-( Känns lite trist faktiskt. Har liksom tappat shoppingglädjen :-/

Så jag lutar mig tillbaka i soffan nu och fortsätter att låtsas att det är julafton (innan släkt och paketöppning) och njuter av julsmusik och god choklad från Åre Chokladfabrik. För er som bor i Stockholm kan jag berätta att den numera finns att köpa på Söderhallarna vid Medborgarplatsen så man kan gå dit o köpa en strut och låtsas att man är i Åre och att det finns snö utanför fönstret ;-)

God Fortsättning!

Enya - Silent night (in Irish)


Bluecat

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag menar de, vill dit NU :D

2007-12-27 @ 18:38:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Fia

God fortsättning!

2007-12-27 @ 18:52:20
Postat av: Fia

Jag hittade en hel del på H&M under mellandagarna. Är så billigt att man fyller ett par kassar för ingen peng :)

2008-01-03 @ 15:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0