Vanligaste ORDEN denna vecka

Jag undrar just nu vilket ord jag använt mest de senaste veckorna:

1. Trött
2. Sova

image77

Känns som att hela jag är i ett vakum! Borde göra som några av mina favvobloggare och ge mig ut o träna men jag lyckas ju inte komma igång igen efter "pausen" efter operationen. Drar mig för att sticka ut och springa när det är minusgrader kring knutarna och man andas vass, kall luft. Skulle gärna ha ett gymkort nu...får bli när jag flyttat! Då har jag ett gym runt hörnet igen :-)

Bluecat *snart 3 kilo tyngre än innan operationen*

ps.Få 40 bilder gratis när du framkallar dina foton hos myPIX! ds

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Jag har varit likadan ett tag, trött för jämnan. Fastän jag dragit mig ut och gått titt som tätt...
Ha det gott!

2007-10-11 @ 22:46:56
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Kim

Jag drar mig också, var o varannan morgon, men det hjälper inte :-( Jag VET att jag behöver komma igång o träna igen men faaaan vad svårt det är att göra det!

2007-10-11 @ 22:52:47
URL: http://qrious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0