Malmö imorgon

Japp. Imorgon ska jag gå upp halv sju och ta en taxi till Bromma Flygplats och bege mig till Malmö - en stad med många ansikten men framförallt några av mina trevligaste kunder :-) Det ska bli roligt. trots att jag är halvförkyld och ALLTID blir sjuk när jag flyger. Har någon "allergi" mot aircondition och torr luft ;-)

Såg att jag blivit "spammad" av några läsare - det är ju alltid trevligt med kommentarer! Har också surfat runt en del och läst en massa trevliga bloggar - är så kul när man hittar nya bloggvänner man kan gå och "hälsa på" hos då och då. Det blir lite som att man faktiskt känner sig social trots att man tillbringar större delen av sitt liv framför skärmen.

image53

Bluecat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0