Tillbaka till livet :-)

Nu är jag äntligen tillbaka till verkligheten och livet igen! Har jobbat idag trots att jag fortfarande är lite svullen men framförallt har lite blåmärken och sår kvar kring ögonen. Känner mig inte så vacker precis! Skulle behöva åka tillbaka till Åre ett par veckor och ligga på Holidays SPA och få en brutalt skön massage och en ansiktsmask...

image39

Jag har i alla fall lärt mig en sak dessa dagar - jag är så oerhört imponerad av alla synskadade människor i detta land - ni är fantastiska! Själv insåg jag hur viktig min syn är...men det är ju så. Det är först när man mister någonting som man inser vad man har...

image40

Jag är defenitivt inte en hemmafru-typ! Skulle förmodligen dö av uttråkning och irritation då! Jag har ju några vänner som klarar det och jag upphör aldrig att förundras och på ett plan känna mig lite fascinerad över att de inte är uttråkade...dock består majoriteten av mina väninnor av tjejer som är (nästan) lika rastlösa som mig själv och som totalt förstår känslan av att "klättra på väggarna" när man är hemma och overksam för länge.

Spelar ingen roll att jag har varit sjuk...rstlösheten kommer i alla fall. För att inte tala om Internetabstinensen! Det är nästan det värsta....fast nu är jag äntligen tillbaka!

Bluecat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0