All These Things I Hate: Ilandsproblem

Det finns en del saker som är så sjukt irriterande men som samtidigt bara är ett utslag av hur bortskämd man är och vilka patetiska i-landsproblem man har

Dagens i-landsproblem;

1. Batteriet till min iPod dog på vägen hem = jag deppig
2. När Internet startar lååååångsamt på min Vistaburk :-/
3. Juicen var slut och jag var "tvungen" att gå hela 200 meter fram o tillbaka till affären
4. Itunes startade upp automatiskt och lade sig över den text jag jobbade på just då (se "problem 1")

Man suckar åt sig själv...vad faaaan!...det finns rent vatten i kranen och jag KAN leva utan min iPod några timmar i alla fall ;-)

Dagens :-) ;

Bullet For My Valentine-All These Things I Hate

Bluecat *smiling*

Kommentarer
Postat av: cat

ja, verkligen! Egentligen är det ju rena rama lyxproblemen:)

2008-04-11 @ 10:29:20
URL: http://gallon.blogg.se
Postat av: MATILDA

svar: jaa jättte mysigt! händer nått kul idag?

2008-04-11 @ 12:12:52
URL: http://matehilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0