Death and Life of Icecream

Well, jag har tränat och varit skitduktig o INTE ätit choklad...nyårslöftena håller ett tag i alla fall :-)
Har dock jobbat för mycket (igen) men ska verkligen försöka bli bättre på att INTE göra det de närmaste veckorna...denna vecka blir det jobbresa (kommer hem på lördag) så det är inte mycket att göra.

Man får helt enkelt ta en dag i taget...som med chokladen o annat gott. Som glass...Nästa gång jag b lir sugen på glass ska jag kolla på den här igen:


Det är faktiskt lite halväckligt med de där glassarna som inte riktigt smälter...vad är de gjorda av egentligen?
Bara undrar...

Bluecat

Kommentarer
Postat av: Elena

Det är därför jag har slutat med GB Glace ... Mövenpick och andra "lite mer"-kvalitetsglassar smälter ner till vätska. Som på "the good old days".

2008-01-08 @ 21:10:28
URL: http://mamatherapy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0