Water & Sweat

Hey!

Jag överlevde den underbara tjejmiddagen igår & vaknade imorse och var så energisk att det var sjukt! Drog i mig en massa vatten och vid 12-tiden bestämde jag mig: ut i spåret! (Jag håller nyårslöftet trots att en förkylning kom emellan och sabbade mitt schema för träningen!) Efter en timmes intervallträning (löpning & rask promenad) i kuperad terräng kände jag mig rätt mör men lycklig! Målet är att springa en timme i ett svep i ett hyfsat snabbt tempo så det har faktiskt gett resultat redan!

Det enda kruxet är att min iPod inte vill funka som jag vill :-( Lite deppigt men jag ger inte upp! Nu jäklar ska det bli ordning! Ska inte bryta mina löften i år och jävlar i mig - har klarat det rätt bra hittills - har till och med lyckats låta bli att äta choklad varje dag! :-)

Så vänner - träning och vatten är det enda som gör att man verkligen börjar må bättre! OCH bra mat :-) OCH underbara vänner!

Kram!
Bluecat :-D

image86

Kommentarer
Postat av: AnCa

Bra jobbat vännen! Kämpa på, inte ge upp!!!
Kramis...

2008-01-27 @ 22:52:47
URL: http://puppylove.blogg.se/anca/
Postat av: Klara

HURTBULLE!!! Hihihi! Kram!

2008-01-27 @ 23:10:43
URL: http://www.kristallklara.blogg.se
Postat av: Amanda

LÅter underbar (:Ösnakr att jag skulle kunna springa ^^ Men min pappa säger att vi int eär byggda för sånnt ^^ haha kram

2008-01-27 @ 23:35:07
URL: http://shoulderson.blogg.se
Postat av: Kim svara Klara

Eller hur :-D Känner mig asduktig o kämpar verkligen med att hålla igång! Man tappar motivationen så sjukt lätt...

2008-01-27 @ 23:38:05
Postat av: Elena

Låter underbart med träning. I söndags gick vi förbi ett gym i närheten av oss, de har pilates och massage mm.
Att komma i form är ju precis vad jag behöver. Kanske vågar jag mig på att köpa ett kort snart, trots gäckande förkylningar.

Tack vännen för underbar tjejmiddag, mysiga tjejjer och allt gott du ordnat ... tänker fortfarande på den goda korianderlinssalladen ... och alla härliga röror ...mums!

2008-01-28 @ 21:49:50
URL: http://mamatherapy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0