Påskäggsjakt & Hemmaspa

Idag kom jag hem vid halvtvå-tiden eftersom det var halvdag på jobbet! Solen sken genom köksfönstret och med 1 veckas semester framför mig känns livet ganska okej :-)

Vi åt påskmiddag idag tillsammans och sen var det äggletning med tillhörande ledtrådar :-) Hur kul som helst! Vi såg en film som var helt okej och sen var det hemmaspa för hela slanten! Har gjort hårinpackning och nagelfix och ansiktsmask o känner mig som en princessa :-)

Imorgon åker jag oKärleken iväg till Grand Hotel och är tillbaka på sönda igen - ska bli sååå skönt att bara slapa o lyxa lite! Känns som att jag behöver det efter ala förkylningar o mycket stress som varit på sista tiden. Kommer dock inte att blogga så mkt de närmaste dagarna men destor roligare att göra det på Söndag när jag är hemma igen (om jag inte hinner med en kortis imorgon förstås!).

Bluecat *Smiling*

Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: ja det var riktigt kul :D

2008-03-20 @ 23:51:45
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Lexie

svar: härligt :D hoppas du får en superbra helg då :D

2008-03-20 @ 23:52:15
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Klara

Ooooiiihhh vad mysigt och lyxigt! Allting! AVIS! ;0)

2008-03-22 @ 22:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0