A-Ö

En utmaning från A-Ö - häng gärna på :-)

Om Bluecat i bokstavsordning:
A - Alltid full av idéer
B - Bluecat (gammalt online-nick sen Internets begynnelse)
C - Citroner gillar jag - i mat, pressad i vatten, som de är! 
D - Driftig när jag har en idé jag gillar
E - Ensamvarg emellanåt
F - Frispråkig
G - Godis! Ja, jag äter mindre nu men ändå...
H - Hatar falska människor & fejksnällhet
I - Intelligent, Intellektuell
J - Jag älskar livet
K - Kreativ, Kär
L - Lite småelak
M - Mamma, Musikalisk, Miljömedveten
N - Nattmänniska
O - Otroligt komplicerad
P - Praktisk
Q - Qvinna
R - Rabiat 
S - Stark
T - Trogen
U - Utåtriktad
V - Vatten!
W - W
X - X har jag också.
Y - Ytlig? Nej
Z - Zzz...zover för lite
Å - Åker kommunalt 
Ä - Ärlig
Ö -Önskar mig en lång skön helg

Bluecat *From A to Z (Ö)*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0