Dagens lista! :D

Dagens humör: Lite trött i ögat
Dagens mående: Helt okej :)
Dagens borde: Köpa skor till en fest jag ska på men hinner inte (måste jobba)
Dagens frisyr: Utsläppt, plattat
Dagens klädsel: Jeans, v-ringad svart t-shirt från H&M, jerseykofta från Asos
Dagens planer: Jobba & Träna
Dagens materiella vill ha: Hitta THE Bikini inför sommaren
Dagens längtan: Sol
Dagens fundering: När ska jag hitta de perfekta skorna OCH bikinin jag vill ha?
Dagens beroende: Kaffe 
Dagens tråkigaste: Lätt huvudvärk
Dagens roligaste: Att luncha med min bästis K.
Dagens middag: Choritzo o Klyftpotatis
Dagens låt: Chemical Romance - Black Parade

Bluecat

Kommentarer
Postat av: anna

xD älskar MCR!!!

2011-04-07 @ 09:56:07
Postat av: Bluecat

Kul! Jag också :)

2011-04-07 @ 10:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0